Android 2

برنامه نویسی دستگاههای مبتنی بر اندروید

Android 2

برنامه نویسی دستگاههای مبتنی بر اندروید

مکانیزاسیون شرکت کاله


در آخرین روز ماه رمضان 1391 خانم کاظمی از شرکت کاله با من تماس گرفتن و من را برای کار در زمینه اوراکل به مصاحبه دعوت کردن . رفتم با آقای مهندس نوری پور مدیرعامل محترم شرکت سوایت در خیابان آذربایجان شرقی , بین خ دانشگاه و خ 12 فروردین پ 103 صحبت کردم . اینجوری که فهمیدم گروه سولیکو مجموعه ای از 20 تا شرکت هست که معروف ترینش همون شرکت کاله است . حجم مبادلات مالی گروه سولیکو بیش از 2 میلیون دلار در روز می باشد . یکی از شرکت های گروه سولیکو , شرکت سوایت داده پرداز می باشد که وظیفه خدمت رسانی در زمینه آی تی به بقیه شرکت های گروه را دارد . در زمینه برنامه نویسی موبایل با اندروید و  GoogleSDK کار میکنن . تعداد فاکتور روزانه در گروه سولیکو بیش از 70 هزار فاکتور در روز می باشد که وظیفه فروش محصولات گروه به عهده شرکت پخش بانی چاو می باشد .

نسل اول سیستم های گروه با بانک اطلاعاتی MSSQL و نسل های بعدی با بانک اطلاعاتی ORACLE تولید شده است . با مراجعه به فروشگاه هایپر استار تهران متوجه تنوع تولیدات گروه سولیکو از لبنیات تا آبمیوه و گوشت میشویم .


مصاحبه مرجع علوم مدیریت ایران با غلامعلی سلیمانی، موسس شرکت کاله

مصاحبه Business Year  با غلامعلی سلیمانی، موسس شرکت کاله


 

نظرات 1 + ارسال نظر
اصغر جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.yahook.blogfa.com

چندیست ز یاران و عزیزان خبری نیست / ازآن همه خوبی ومحبت اثری نیست
چشمم به در و گوش به گوشی و دلم تنگ / در کوچه تنهایی ما رهگذری نیست


وبلاگ باحالی داری خوشم اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد