Android 2

برنامه نویسی دستگاههای مبتنی بر اندروید

Android 2

برنامه نویسی دستگاههای مبتنی بر اندروید

مدیریت پروژه با استفاده از جیرا در شرکت کاله


قبل از شروع به کار درگروه سولیکو از دوستانی که قبلاً در این شرکت کار میکردند شنیدم که شرکت کاله شرکت شلوغیه .ولی موقع ورود به شرکت به من سه تا اکانت دادند :

1-       اکانت ایمیل a.meysami@soitco.com

2-       اکانت نرم افزار مدیریت پروژه jira

3-       اکانت دامین گروه که با اون میشد وارد شیرپوینت سازمان هم شد .

من در شرکت هایی که قبلاً کار میکردم , مدیرها همیشه واسه مدیریت کردن پرسنل شون خیلی مشکل داشتنن ولی در شرکت کاله از جیرا به خوبی واسه مدیریت پروژه استفاده می شد . بعنوان مثال من که تازه به یک پروژه در این گروه ملق شدم با بررسی سوابق پروژه و مستندات موجود , خیلی زود و بدون چالش با کسی متوجه پروژه شدم.



پیاده سازی شیرپوینت وجیرا در گروه سولیکو طبق نظر آقای مهندس فیروز نوری پور و توسط آقای مهندس مجید شیری صورت گرفته است . جهت پیاده سازی این پروژه در مجموعه خود متوانید با آدرس های زیر تماس بگیرید :

www.msweb.ir

09124343975

Majid_shiri2001@yahoo.com


آقای مهندس نوری پور - مدیرعامل محترم شرکت سوایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد